18.07.2012

Krusedull uke forrige uke

Det er sommerferie. Jeg har ingen ukeplaner å skrive, og vet ikke lenger hvilken uke det er. Forrige ukes krusedull burde inneholdt pappesker, malingsspann, ting vi leita etter, ting vi ikke visste at vi hadde, unger som fløy ut og inn og ut igjen fordi de plutselig hadde en helt ny verden å boltre seg i.

Tegneblokka og tegnesakene er noe av det jeg faktisk har hatt oversikt over hele tida. I motsetning til mye annet. Men tegningene ble i hodet, hånda var opptatt med å male, pakke ut, handle og fikse.

Så får jeg heller se tilbake på denne bloggposten og tegne en krusedull nå i ferien.

2 kommentarer:

  1. Jeg gleder meg til at krusedullen kommer.

    SvarSlett
  2. Krusseduller er flotte!

    Ferier uten mye som skjer setter ungene stor pris på, gøy for dem å leke med nye venner som de oppdager fordi de vanlige er bortreist.

    God sommer!

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...