27.10.2012

Krusedull uke 43: Plakatprosjekt

Albert Einstein og Åberg, Willy, Askeladden, skiskytter, kamerateam, campingturisten, syvendefarihuset, trøndern, blomsterforhandleren, gruvearbeider, astronaut, frieri, giftemål, chaplin, singing in the rainscenen, troll, brannmann, sjukepleiertorill, lærer...

Jeg har tegna 212 og har 382 mennesker igjen før arket er fullt. Nå går jeg rundt og ser for meg alle stereotypier, mennesketyper og situasjoner så de får plass i prosjektet mitt.

Tusen takk for alle forslag både her og på instagram. De blir brukt! I tillegg henger jentene over meg og passer på at det kommer med mange nok tegninger av de.

3 kommentarer:

  1. Så gøy! :) Frelsesarmeen ved julegryta eller syngende på torget :) En ildfull dirigent med et engasjert kor ... hvis du ikke har med det, da ;-)

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...