23.04.2012

30!



30 år og en fornøyd jente. Eller er jeg dame nå?

11 kommentarer:

  1. Hurra for deg!!!
    Nyt dagen og all oppmerksomheten! :)

    SvarSlett
  2. GRATULERER MED DAGEN, du unge mø!
    Vi kan ta diskusjonen jente/dame om ti år. Tipper trettiåringer mener førtiåringer er damer...

    Håper du får en flott dag....i regnet.

    SvarSlett
  3. Sååååå fantastisk bilde!
    GRATULERER SÅ MYE MYE MYE MED DAGEN!
    Håper du har kooost deg masse i helga :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer! Det som er fint er at du kan bestemme selv om du vil være jente eller dame. Og du kan skifte fra dag til dag. Kos deg!

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med dagen! Håper den blir amazing:)

    SvarSlett
  6. Gratulera med dagen unge dame! ;)

    SvarSlett
  7. Gratulerer med dagen. :)

    SvarSlett
  8. Hipp hipp hurra! Jente/dame - alt etter situasjon, sier jeg. For resten av livet! ;o)

    SvarSlett
  9. Gratulerer med dagen som var! Jeg skjønner at du har blitt feira slik som det høver for ei sprek jente! Nyt livet i 30-årene :-)

    SvarSlett
  10. Litt forsinket, men et dessto større HURRA for deg og dagen som var. :)
    Skjønner du er blitt feira til gangs - nettopp sånn det skal være!
    klemmer

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...