29.06.2012

Nytt hus

Regnet øser ned. Vi er alene i vårt nye hus. Jentene tegner og tegner og tegner på gulvet i visshet om at det aldri noensinne er lov til å gjøre det igjen. Hellbillis "Det finaste jeg veit" spilles på radioen. Jeg tvinger mannen til å holde meg tett inntil seg og danse selv om han bare danser en dans per bryllup. Vi danser. Han prøver å snike seg unna etter en liten stund, men så minner jeg han på at denne dagen skal vi huske på resten av våre liv. Nå danser jentene også.

Første dag i nytt hus.

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med nytt hus! Litt usikker på hvorfor det er tillatt å tegne på gulvet, men tipper det har noe med utskifting å gjøre. Eller kanskje dere bare liker kruseduller på gulvet? ;o)

    Jeg har forøvrig kun danset med min kjære én gang - på 25 år...

    SvarSlett
  2. Takk for innblikk i herlig idyll! (Og gratulerer med hus!)

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...