14.08.2012

Tilstandsrapport

Kan man kalle seg en jogger når man..
-tør å ta på seg treningstightsen man kjøpte i Sverige og gir blaffen i at man ikke ser ut som en typisk treningstightsdame?
-har jogga fast i 2 uker?
-har kjøpt seg bånd til å ha iphonen i rundt armen fordi det ikke er lomme på treningstightsen?
-har fått seg en venn på endomodo? (eller en søster som kan overvåke og heie og klappe på skulder'n)
-(uten å ha eid et rosa plagg så lenge man kan huske,) kjøper en knallrosa jakke?

Første nærdødenopplevelse i skogholtet idag: SiljeSinnsyktRødIFjesetOgDryppeFraOverleppaSvett hadde tenkt til å gå litt (fort altså) da JenteJoggegruppa kommer veltende ut fra skogen. Det er de som jogger opp slalombakken istedet for ned, og de løper antagelig like fort baklengs som jeg løper forlengs.

SiljeSinnsyktRødIFjesetOgDryppeFraOverleppaSvett holdt nesten på å stryke med der hun desperat jogga rundt på grusbanen mens hun prøvde å a) holde stilen (HunBareErSåRødIAnsiktet) og b) finne veien bort fra folk og inn til skogen igjen.

3 kommentarer:

  1. Heia Silje! Nå ble jeg inspirert. Vi kan godt være heia-venner på Endomondo :) Jeg har vært slapp så lenge nå - men diverse vondter - og har kun jogga sporadisk. Men jeg har tenkt å ta meg sammen. Jeg MÅ ta meg sammen. Og jeg begynner litt på 0 altså.

    SvarSlett
  2. He, he så morsomt du skriver, kjente meg så veldig godt igjen!:)Koselig å kikke innom bloggen din!:)Hilsen Else Britt

    SvarSlett
  3. Det er lov hvis en vil det. Lykke til videre!

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...