17.09.2012

Krusedull uke 37: En serie uheldige hendelser

 Søndag:
-Ny pers i antall kilometer jeg har jogga i et strekk på tredemølle.
-Tester min mors rockering. Sånn med vekt på. Går på med friskt mot, ender med blå midje og frustrasjon. Lider nederlaget av å se mamma, søster og tilogmed mann, behersker kunsten bedre enn meg.

Mandag:
-Starter dagen med veiing. Og man har gått opp. Ikke ned.
-Lillebøll kommer hjem med tegning av meg som hun har lagd i barnehagen. Fin tegning, men hun kunne spart seg for å tegne baby i magen min.
-Jeg forklarer at jeg ikke har, og heller ikke har planer om, å få baby i magen. Bittelillebøll skyter inn: "Ok, magen din er bare er kjempestor".
-Rockeringen som har gitt meg blå midje og som jeg ikke klarer å rocke med, viser seg å fungere utmerket som et bur også. Akkurat plass til to barn.

3 kommentarer:

  1. Haha, av fulle folk og barn osv... ;o) Synes du var flink på tredemølle, jeg. Du har sikkert bygd opp muskler!

    SvarSlett
  2. Hahaha, det er fra sine egne man skal ha det! Godt du fant et nyttig bruksområde til den rockeringen da.

    SvarSlett
  3. Ha ha ha, huff. Den siste oppdagelsen var bra, da.

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...