16.11.2012

Award

Jeg takker og bukker og neier for award fra Elisabeth innerst i veien, sotengelen og skolelyst. Utrolig hyggelig å få awarden fra tre så ulike blogger. Det er fantastisk hyggelig at ulike folk liker det jeg skriver. Jeg setter veldig pris på det, selv om jeg er elendig til å følge opp.


Nå tror jeg snart alle har fått awarden, men kan jo prøve å sende den lenger nord til Liv-Inger og lenger sør til revinyl. Begge bloggene har jeg fulgt lenge og de er verdt et besøk!

Har dere lyst på awarden er reglene:
-Takke og linke til bloggeren man har fått awarden fra.
-Gi utmerkelsen videre til fem blogger og gjøre dem oppmerksom på det.
-Kopiere post it lappen og sette den på bloggen.

1 kommentar:

  1. hehe..her røsser det på med awards ser jeg og du har fått en av meg også:) liker bloggen din veldig godt og er her inne titt og ofte:)

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...