26.01.2015

Bloggedød

Ok, jeg har vært borte lenge. Knapt lest en blogg. Eller en har jeg lest. Og en har jeg vært innom sporadisk. Og en har jeg klikka meg inn på fordi nysgjerrigesilje ikke har klart å ikke klikke når frua har fått medieomtale. I etterkant forbanner jeg meg selv over å gi nevnte siste blogg ekstra treff. Kanskje to til og med, fordi har du først klikka deg inn på bloggen, må du i kommentarfeltet, og i kommentarfeltet er det så mye rart at man kan holde det gående altfor altfor lenge med klikking hit og dit, og forfall. 

Men altså, poenget: ved siden av den ene bloggen jeg har lest hele tida, og den andre sporadiske, har jeg jo ikke lest noen, og nå er de borte. Eller ikke borte, men de blogger nesten ikke lenger. Hvor er alle sammen? Og hvem er igjen? Meg? 

7 kommentarer:

  1. Skjønner hva du mener. Tror mange har bevega seg over til Instagram, det dekker tydeligvis manges behov og er en rask løsning om du føler du må formidle noe, men ikke orker å skrive så mye.

    SvarSlett
  2. Ha ha, vi faller fra, en etter en. Elisabeth skriver at mange er på instagram. Og hun har mye rett i det. Men samtidig dekker ikke instagram alt for meg. På instagram deler jeg kun bilder. I bloggen kan jeg skrive. Jeg liker å skrive. Men er litt blogglei...

    SvarSlett
  3. Jeg blogger i rykk og napp. Vurderer seriøst å slå opp med facebook, for det er der tastetiden min blir av. Og i perioder hvor jeg er "på" blogging merker jeg at det gir meg mye mer enn facebook.
    Det føles nesten litt gammeldags å bruke tid på å komponere komplette blogginnlegg, i dette hurtige 2015. Men jeg ser jo hva som har levetid.
    Pludrehanneklem

    SvarSlett
  4. Jeg burde ryddet i blogglisten, for det ser ut som om inaktive blogger overtas av utlendinger som skamroser nye biler.

    Men så håper jeg jo at folk skal dukke opp igjen.

    SvarSlett
  5. Jeg har hatt en liten pause...har ikke hatt så mye på hjertet. Men har lest litt da, og gitt frua ekstra klikk... grrr... men jeg synes blogging er hyggelig. andres blogger er hyggelige, og Facebook er litt kjedelig.

    SvarSlett
  6. Jeg måtte inn å se om du fant noen. Og der er de jo. Noen. Selv har tidsfella tatt meg. Men jeg har ambisjoner om å begynne å bruke litt av arbeidstiden til å blogge. Og så frigjøres det jo litt tid nå som jeg endelig har overbevist Gartneren om at vi MÅ KJØPE VASKEHJELP. Han har vært overbevist om at det føler til moralsk forfall hos Lilleruth, noe det sikkert også gjør, men ikke før hun forstår konseptet husvask, og det gjør hun ikke nå.

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...