03.09.2010

Og det ble lys!

Svulstig tittel kanskje? Og kanskje var det ikke på ukens 5. dag det egentlig ble lys. Uansett, vi har etter et halvt år med skjøteledninger hit og dit endelig fått stikkontakter og lys i gang, stue og soverom. Halleluja. Eller noe sånt. Akkurat nå har elektrikeren glorie ihvertfall.

Siden Pedersen ikke hadde investert i stikkontakter i løpet av sin tid her, var det nemlig 4 stikkontakter fordelt på 2 soverom og en stue. En vits igrunn.

Eneste som er igjen her nå er gamlelampa i gangen. Og den har jeg omsider blitt så glad i at den skal få henge. Ellers skal jeg sole meg i glansen. Eller lyset om du vil!



2 kommentarer:

  1. Lys er bra, lys må man ha, godt du har sett lyset. God helg.

    SvarSlett
  2. Eg gleder meg til å komme og se lyset!

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...