19.01.2012

Nerdesilje


Elsker at utenfor sovebortekurset holdt de på med å bygge Osebergskipet på nytt. På den gamle måten. Vikingmåten. Lukta av treverk og tjæreovn. Deling av verdens største stamme som tok mange timer. Gamle redskaper.

Jeg lurer på om årets storbyferie går til Tønsberg for å se på sjøsettinga. Jeg er henrykt og fascinert! Og en smule overrasket over at jeg skulle bli så opphengt i skipsbygging fra en dag til en annen. Egentlig var det informasjonsstrategier og konflikthåndtering som burde fenget.

Følg prosjektet her om du også er interessert i skip og tjære og sånn..

1 kommentar:

  1. Merkelig at noe kan fascinere sånn plutselig. Men det blir vel sånn når det bare plutselig dukker opp. Aller mest nysgjerrig ble nå jeg på va du jobber med...

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...