09.05.2013

Hagehandleliste

Plutselig ble jeg hun med handleliste på Plantasjen. Tenk det!

4 kommentarer:

  1. Og til og med ei illustrert handleliste! Da må det jo være en fryd å gå på handletur :-)

    Håper du fikk tak i det du skulle!

    SvarSlett
  2. Finaste handleliste eg har sett :)

    SvarSlett
  3. Så fin blogg du har! Og det blir jo bare ekstra moro å handle med en så fin handleliste ˆˆ

    SvarSlett
  4. Har du gått deg vill på Plantasjen? Det er så leeeenge siden du har gitt lyd fra deg her. Eller har hagen oppslukt deg?

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...