04.06.2013

Impulskontroll

Den er borte. Akkurat som blogglysta. At jeg ikke blogger går forsåvidt ikke ut over noen, annet enn at en tante får en litt kjedeligere jobbdag og ei venninne ikke har ammeunderholdning. Trist for de, men det får de leve med.

Men altså: Impulskontrollen. Eller mangel på sådan. Først gav jeg meg hen til Zalando. Siljehateråkjøpeklærfordideikkepasser har blitt til Siljeelskeråhandleklærfordihunplutseligserlittfinereutogalthunhaddeerforstort. Skumle saker. Aldri før har jeg visst hva jeg skal ha på på sommerfesten flere uker før det skal festes. Men nu: Andre boller!

Idag fikk jeg melding av naboen som skulle ha oss med på kk-mila. Her skulle normalt en varsellampe blinka og hindra meg fra å svare noe jeg kom til å angre på, men her har det skjedd en teknisk svikt. Påmelding er sendt, og jeg skal på en eller annen måte løpe en mil. Har mål om å komme i mål for egen maskin og ikke hosteogharke gjennom hele løpet. Selv om det sikkert hadde gitt meg armslag.

Vel, om ikke annet så har jeg fått noe å blogge om ihvertfall. Det er da noe.

3 kommentarer:

  1. Godt jobba med kroppen og da er det jo klart at man kan unne seg en runde i nettbutikkene!

    SvarSlett
  2. Holder med Elisabeth! Når en har vært flink og tøff har en lov til å unne seg!

    Lykke til på mila!

    SvarSlett
  3. Så flink du er! Og klær må man jo ha... Mine utskeielser skjer hos kjoledamen.no. Tror snart jeg har hele sortimentet...

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...