30.03.2014

Sminkesilje. Kremt

Plutselig satt jeg der. Med hårbøyle i håret, speil foran meg og et fat med ulike kremer. "Og den lukter såååå godt" sa Mrs Mary Kay. "Mhm" tenkte jeg mens jeg døde litt innvendig. 

Men nå har jeg lært å rense huden. Jeg trodde man bare trengte vann jeg. Og jeg trodde man bare kunne stå opp om morra'n uten å gjennomgå et helt rituale. Så feil kunne man altså ta. Jeg trenger nattkrem og dagkrem og øyekrem som man mååååå bruke ringefingeren til å ta på. Og 3i1 rensekrem og den magiske håndkremen og gudene vet. Jeg kjøpte ingenting. 

Sjokkerte kolleger satt lunchen i halsen da jeg bekjente at jeg ikke bruker krem. Aldri. Bortsett fra solkrem da, men det er en annen kategori tror jeg. Og at jeg ikke har venninner jeg diskuterte det siste på kremfronten med. Jeg er et utskudd. Så får vi se da, om 40 år, hvordan jeg ser ut. Antagelig som et troll. Et rynkete et.

5 kommentarer:

  1. Takk! Godt å høre at vi er flere! Det vil si, etter dusj smører jeg litt fuktighetskrem i kinnene. Men den kommer fra apoteket og er fullstendig rynkefri. Mary Kay sin er god den (har også vært på "party"), men for en pris!! Har andre ting å bruke pengene mine på :-)

    SvarSlett
  2. Hehe! Jeg bruker faktisk dag- og nattkrem, men ikke øyekrem, og det er sikkert å banne i kirka for enkelte. :)

    SvarSlett
  3. Ja, man trenger visstnok veldig mange kremer.

    SvarSlett
  4. Mary Kay er et dyrt (og dårlig) merke - full av billig mineralolje som ikke er bra for oss ;)

    SvarSlett
  5. He he, jeg er som deg, dvs, bortsett fra at jeg avogtil lar meg lure til å kjøpe, men er svært dårlig til å bruke..

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...