08.02.2010

Perlemor

Lillebøll er fryktelig tålmodig noen ganger, og jeg tar meg selv i å lure på hvor mange kulepenner hun kommer til å fikle med, demontere og montere. Allerede nå er hun relativt manisk på å sortere, ta fra hverandre og sette sammen. Hun har en pappabøll som er helt lik, og jeg ser med skrekk og gru for meg når lillebøll og pappabøll kommer til å rotte seg sammen og bestemmer seg for å demontere en data eller lignende. Enn så lenge er heldigvis perler en helt perfekt syssel. Mon tro når første smykke til mammabøll blir lagd?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...