17.03.2010

Ut på tur

Ikke det at det ikke er ting å gjøre innendørs i leiligheten, men etter å ha holdt meg inne altfor lenge, prioriteres lufteturer.

Igår fikk jeg æren av å prøve å kjøpe ny entredør. Jeg for min del syns nesten det er litt synd å ikke høre hva naboene prater om, men sikkerheten skulle visst komme i første rekke. Nå ble det ikke noe dør på oss igår, dørmannen likte ikke målene våre, og jeg ble stressa av å bestille dør på spesialmål uten å dobbelt og trippelmåle først. Plutselig har vi en dør som ikke dekker døråpninga, og da er vi jo like langt eller enda kortere kanskje. Tusla fra butikken og tilbragte en god stund på skeidar og koste meg med sofatitting istedet.

Nå skal lillebøll og jeg ut på tur. Hun i nye fine strikkasokker som hun har fått i gave, og i min gamle jakke. Fine, heldige jenta!



3 kommentarer:

  1. Så fin ho er!!
    Gleder meg sååå masse til å møte dette nurket in real life asså :)

    LBL

    SvarSlett
  2. kjempefin jakke! hjemmestrikket?

    SvarSlett
  3. Takk! Den er strikka til meg når jeg var liten. Men aner ike av hvem og om det eksisterer noen oppskrift..

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...