15.04.2010

Prosjekt kjøkken: Fra start til nesten i mål



8 kommentarer:

  1. Eg elske flisene!!!!!

    SvarSlett
  2. Og de blir enda bedre etter fuging tror jeg!

    SvarSlett
  3. satse på det:-) glede meg masse masse t å sjå det på lørdag!

    SvarSlett
  4. dette er jo glitrende!
    for en mann du har silje!!
    -lene

    SvarSlett
  5. Jeg er fornøyd med han ja! Mor må jo ha kjøkken hvis det skal stå mat på bordet!

    SvarSlett
  6. Detta ser veldig bra ut!!!

    SvarSlett
  7. WOW! Fantastisk! Bra jobba. Så deilig med nytt kjøkken.

    SvarSlett
  8. Ja, og sjelden har ordentlig mat smakt så godt! Lenge ril det blir peppes eller pølser igjen!

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...