11.09.2010

Og vinnerne er...

Bittelillebøll har assistert trekninga av "O Store Mikrofiberkluter." Siden hun trenger snutrening ble det en kombinert trekke- og treneøkt. Mammabøll smurte seg med tålmodighet, men plutselig.. Tada! En lapp i hånda. To lapper i hånda. Jeg fikk nesten ikke tak i vinnerne en gang, så ivrig ble hun.

Vinnerne ble Sundal med Tingene våre og Jeanette med Elefanten i rommet. Bittelillebøll ble skikkelig sur for at jeg tok fra henne lappene(av naturlige grunner er det ikke noe bilde av det,) men rett skal være rett.

Gratulerer så mye til vinnerne, og send meg en mail med adressene deres, så kommer jeg og vasker. Eller klutene kommer ihvertfall, og de gjør halve jobben! Minst!


Og jeg eier selvfølgelig ingen hårføner. Hva skal man med det?

4 kommentarer:

  1. Gratulerer til de heldige vaskekjerringene! Og god lørdag til deg. ☺

    SvarSlett
  2. Grattis til vinnerene :-) Så fin trekkehjelper du hadde :-D Må si at måten du løste awarden på i forrige innlegg bare var helt herlig....og jeg kunne også godt ha tenkt meg å ligge under et pledd på taket og se opp på stjernene og være nyforelska <3

    Ha en fin søndag og klem fra Siv

    SvarSlett
  3. Å! Oj! Endelig vant eg!!! :) Jippi!! Eller...? Vaskefiller...? Men eg treng det jo! Veldig! Og microfiber er ein fin ting :)
    Sender deg adressa mi. Nå kan eg vente til fillene dukker opp før eg vasker...(god unnskyldning!). Så får vi blogge litt om vårt nyvaska hus om nokre uker...eller månader... :)

    Tusen takk til den fantastiske trekkehjelperen din!

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...