04.12.2010

Og vinnerene er...

Julebord i går. En lite fornuftig dag idag. Snarere totalt blottet for innhold. Eneste jeg har klart er å gjennomføre en aldri så liten trekning. Veldig glad for at så mange slang seg med, og så mange nye fine blogger jeg har oppdaget. Supert!

Og vinnerne? Ingrid med Tingene våre, Bergljot med Fjas fra sidelinjen og Elisabeth med Innerst i veien. Jeg må ærlig innrømme at det var ekstra stas at det var 3 blogger jeg har fulgt og blitt fulgt av lenge som vant.
Til dere som ikke vant, så er jeg i masseproduseringshumør om dagen. 100 kr nettet. Driver og drodler med noen nye ideèr til tegninger og. Hvis det er noen kreative hoder som har en strålende idè til flere nett blir jeg glad for forslag.

Gratulerer så mye til vinnerne! Og send meg adressa deres..

5 kommentarer:

  1. Å hurra! Det var superkjekt, takk takk. ☺

    SvarSlett
  2. Gratulerer til de som fikk. Jeg har vunnet to i det siste, så det er ikke synd på meg. Men nettet var fint.

    Hilsen Åshild

    SvarSlett
  3. Grattis til de tre heldige vinnerne!

    SvarSlett
  4. Nei nå gir eg meg ende over!! Skal sei eg har vinnerlykke!! Eg tenkte sterkt på å kjøpe meg eit slikt nett, for eg kom jo aldri til å vinne..for eg har visst vunne nok nå..trudde eg.
    Tusen tusen takk for at du trakk meg denne gangen også!! :) Kjempefint handlenett, som skal bli flittig brukt.

    SvarSlett
  5. Tusen, tusen takk! Nå ble jeg kjempeglad.

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...