06.02.2011

Badehud

Jeg fant ut av champangeproblemet. Det var bare å legge seg litt begge veier. Champange på senga funka og. Jeg er fleksibel.



Boblebad, saltvannsbad, isbad, vanlig bad, caldomium (litt usikker på hva det egentlig er, men høres så fancy ut at jeg liksom ikke bare kan utelate det fra lista bare fordi jeg ikke skjønte det helt), badstu, steamdusj, tropisk dusj, funny dusj, rain dusj, kalddusj, innebad, utebad, badekulp.

I tillegg til å bade har vi sett hverandre dypt inn i øynene, drikki vin, spist firerettersmiddag, frokostbuffet og toretterslunsj. Vi har blitt knadd på og kost oss. Vi har testa flyteevne og funnet ut at kroppen min er som en dupp, mannen sin som et dregg.

Ikke minst: Vi har sovi ettermiddagslur etter utmattende bading. Vi har sovi en hel natt uten å gi smokk, trøste eller legge tilbake barn i riktig seng. Og jeg har lest over 100 sider i en bok. Luksus!


Og vi har sitti halvnakne foran ilden sammen. Fin helg!

8 kommentarer:

  1. Hørtes deilig ut. Skal ikke klage da, har selv hatt to deilige kjæreste-dager i riga.

    SvarSlett
  2. Voksentid er lurt. Spa er deilig.

    SvarSlett
  3. Det surrer mange lure ting oppe i hodet mitt som jeg burde ha sagt til deg, men jeg klarer ikke å skrive annet enn åååååååååååååååååååååååå så sjaluuuuuuuuuuuuuuuu jeg eeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlett
  4. Tenker det var godt for Dupp og Dregg!

    SvarSlett
  5. Åååå, så deilig! Vel unt :-)

    SvarSlett
  6. Åh - jeg leste denne nå. Akkurat etter jeg posta mitt eget innlegg. Så flott. Jeg skal også!

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...