25.03.2012

Krusedull uke 12: Rekkehuskjøp

Prosjekt flytting starta sånn ca i uke 2, med innlegget "Fornuft og følelser" og vår første visning utenfor byen. Nå, 10 uker senere, eier vi et rekkehus på et sted vi har vært 5 ganger. Absurd og herlig! Rekkehuset har bittelitt plen, en trapp å lese en bok på, noe som skal bli en bildevegg, en matbod, et badekar, kjellerstue og lysløype og badekulp borti gata. Alt hva jeg ønsker meg.

Mandag til torsdag denne uka gikk med på å nistirre på USBL sine nettsider, for å se om noen med lenger ansiennitet enn oss skulle rappe huset fra oss. Torsdag klokka 10 satt jeg på jobb og skalv og nesten grein av nervøsitet, mens jeg venta på beskjed. Og når jeg fikk beskjed, ja da skalv og grein jeg av glede.

Samme dag som rekkehuset ble vårt, fikk jeg jobb. Det føles himla bra. Nå er vi på vei. Ikke helt sikre på hva vi går til, men det blir sikkert bra. Imorra og mandag er det visning her, og jeg konstaterer at selv om leiligheten var fotograffin for halvannen uke siden, så er det helt utrolig hva to store og to små klarer å rote til.

6 kommentarer:

  1. Gratulerer med alt!!
    Det har vært en innholdsrik uke :)
    Ha en kjempefin søndag :)
    klæm

    SvarSlett
  2. Lykke til med visninger!
    ..og nok en gang hurra hurra for huskjøp! :)
    Siw

    SvarSlett
  3. Herlig! Godt at det ordnet seg med både bolig og jobb!

    Blir jo litt nysgjerrig på hvor det er dere har kjøpt hus da. Er det lov til å spørre?

    SvarSlett
  4. Flott at ting løser seg! Ser fram til alle de herlige interiørinnleggene framover hvor vi kan være med å stemme fram tapet og sånt, hi hi.

    SvarSlett
  5. Weeeeeeeee! Så braa!! Gratulerer med alt nytt!

    SvarSlett
  6. Fantastisk! Gratulerer sååååå mye!!!! :)

    Og for en helt småvidunderlig strek!! :)

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...