07.07.2012

En uke

En uke har gått siden vi tok over nyhuset. Helt absurd å tenke på at på den tida er gulv revet, tak og vegger i stue og soveromgangertre malt, gulv i stue lagt, 49 pappesker pakka opp, diverse hyller skrudd sammen og fra hverandre (de var (selvfølgelig) større enn trappa) og vår første tacofredag er unnagjort. Det har blitt investert i vaskemaskin, tørketrommel, hagestæsj, prompeputer, utemøblement foran og bak(!), putekasse, rive og hekksaks.
Gamleleiligheten har fått ny eier. Bittelillebøll går rundt og peker på alle tingene våre og sier: "Se, sånn har vi hjemme!" mens Lillebøll for hundregåttiendegang sier "Vi er hjemme!" hvorpå Bittelill svarer "Ååja" før hun oppdager en ny ting vi har hjemme og samme regla gjentar seg igjen. Og igjen. Og igjen.

5 kommentarer:

  1. Haha, herlige bøllefrø!
    Jeg følte vi var rimelig effektive med utflytt, innflytt, maling av alle rom og tak - men dere slår oss langt nedi alle støvleskaft (eller noe) altså! Tipper dere er litt kjørt i kroppen, men herrejemini så deilig følelse og se at alt faller på plass også. Klapp på skuldra til dere sjøl. Jeg sykler forbi på sniketur uten at du aner det.

    SvarSlett
  2. Jøss, tacofredag unnagjort allerede? Dere er jammen effektive når dere først hiver dere rundt!

    Herlige Bittelillebøll som stadig vekk oppdager nye ting dere har hjemme. Tro hva som foregår oppi hodet hennes? Hvor mye skjønner de små egentlig? Bare de vet. Men snart kaller hun nok nyboligen hjemme også, skal du se. :-)

    SvarSlett
  3. Fantastiske dialog mellom ungene! Mange overraskelser hver dag for henne.

    Utrolig masse dere har gjort på så kort tid, har dere klonet dere selv for å klare å rekke så mye, eller?! *Imponert langt nedi grusen*

    SvarSlett
  4. Ikke lett å skjønne hvordan alt henger sammen ;)

    Har fått med meg alt dere har fått gjort, både her og på IG, og må si jeg er mektig imponert over effektiviteten!

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...