19.08.2012

Krusedull uke 33: Oppstart

1. Etter at oppvaskmaskinen begynte å fuske og jeg brukte en hel kveld på å prøve alle kombinasjoner av programmer, fikk vi fortgang i kjøkkenbestillingsplanene. Nu er det bestilt, og vi kan glede (og grue) oss til gammelt kjøkken skal ned, og nytt skal opp..
2. Jeg har vært på en bodycontroltime på det lokale treningsstedet fordi jeg ikke rakk å si nei til naboen, før et ja plumpa ut av kjeften min. Nok en påminnelse om at jeg MÅ tenke meg om før jeg åpner munnen. Konkluderer med at jeg ikke har bodycontrol (eller kjernemuskler) og bør bli med naboen oftere.
3. Oppstart på ny jobb. Folk er normale-jeg er fornøyd! På slutten av uka klarte jeg til og med å logge på med riktig brukernavn og passord på første forsøk. Hvilken enorm læringskurve!
4. Mat. Min nye favorittkokebok: 365 middager på under en halvtime av Ingrid Espelig Hovig. Jeg er fortsatt lei meg for at jeg glemte persillen i en fiskegryte jeg lagde. Det skulle Ingrid visst. 

Jo, også møtte jeg tilfeldigvis en medblogger på stranda. Fint å bli kjent igjen, fordi nå går mannens kamerat rundt og tror jeg er en superblogger. Mannen sjøl syns det er festlig at jeg har en e-venn.

6 kommentarer:

  1. For en flott uke!
    Imponerende konklusjon etter den treningstimen, at du må tilbake, ikke at du bør kutte ut.
    Tror forresten jeg hadde følt meg litt beklemt med å bli kjent igjen på stranda....
    Gratulerer med bratt læringskurve. Det lover bra, kanskje finner du fram til plassen din på egenhånd også en gang før høstferien? Hi hi, neida, ikke snilt sagt.

    SvarSlett
    Svar
    1. Om den som kjente deg igjen var meg (som det var i dette tilfellet) hadde du nok bare kost deg glugg i hjel, Elisabeth!

      Slett
  2. Yikes, body control, du. Hva er det liksom?? Men enig med Elisabeth. Knall at du konkluderer med at du skal tilbake!

    Ha ei fin uke! :-)

    SvarSlett
  3. Veldig bra uke synes jeg. Jeg har bestemt meg for at NÅ er det på tide å komme i gang med treningen. HAR vært slapp alt for lenge nå. Den starter ikke opp før om en måned, så egentlig bør jeg vel få rørt meg litt for egen maskin før det??? time will show.

    SvarSlett
  4. Måtte jo hilse. Hadde vært litt kleint om jeg la ut "Høldippern-bilder" på instagram hvor du tydelig kunne se at jeg satt rett bak deg ;)
    Trivelig var det òg, selvom jeg nå framstår som en stalker.

    SvarSlett
    Svar
    1. Egentlig kunne du bare tatt bilde av ryggen min og skrevet "snu deg" eller "jeg er også på høldippern". Hadde jo merka det med en gang. Minuspoeng for å finte meg ut når jeg bare hadde bikini på, mens du stilte i kjole. Utover det: veldig hyggelig!

      Slett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...