03.08.2013

Tingenes tilstand:


-Jeg har funnet noe som ligner makspulsen min. Ble funnet under trening, ikke fordi jeg løp så fort, men fordi jeg møtte på parrende sinnarotter i skogen.
-Jeg har løpt på løpebane. Følte meg som en friidrettsstjerne i 400 meter. Etter det avtok følelsen kan du si.
-Jeg har løpt i Valdres, på Kypros, i Danmark, på Sørlandet og i Nittedal. 
-Jeg er faktisk i stand til å løpe 8,3 km i et strekk. Det gjorde vondt og jeg holdt på å spy, men det gikk.
-Jeg har begynt å tenke på hvordan jeg løper når jeg løper. 
-Jeg vurderer seriøst å finne en bakke å løpe intervaller i.

Ting jeg må gjøre før KKmila:
-Jobbe med løpemusikklista.
-Løpe lenger. Og fortere.

3 kommentarer:

  1. du er flink!
    Og jeg har hatt sommerferie, og må jobbe meg opp igjen i løpeform
    Jeg vurderer bakke intervaller helt til jeg kommer til bakken .......
    God tur videre ....

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...