25.04.2010

Bursdag, barnefri og lørdagskos

En av mine desidert største favorittdager i løpet av året er forbi: Bursdagen min! Selv om mannen glemte å henge opp flagget ble det en finfin dag. Flagga for meg selv jeg, ikkeno`problem! Når lillebøll kom hjem fra barnehagen var det bursdagstog i stua. Lillebøll hadde stram regi, og alle måtte gå på rekke og rad med instrumenter og henda i været mens bursdagssangen ble sunget opptil flere ganger. Hurra, hurra! Så sikkert normalt ut fra andre sida av vinduet. Men det er nå en gang slik vår lille, rare familie er da.

Selve dagen ble feiret med de andre bøllene, lillebøll kom bærende med en stor, fin, rød sekk. Akkurat den jeg ønska meg. Mannen diska opp med blomster, fredagstaco og AHA-billetter. Og høydepunktet: Barnefri og middag ute.

Jeg visste ikke hvor vi skulle, og ble veldig glad da valget ble Arakataka. Har lenge ønska å stikke hue inn der, og nå ventet ikke mindre enn 3 retter og vinmeny til. Mmmmm! Litt usikker på hva alle rettene innholdt, men det var helt fantastisk godt. Og 3 glass vin på en kveld! Hva mer kan en nybakt mor ønske seg? Bare synd kvelden gikk så fort. Herlig med en kveld helt alene, og at mammabøll faktisk klarte å slappe av var litt av en bonus!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...