20.04.2010

Hurra for meg!

Bøllepappa'n spurte hva vi skulle gjøre med bursdagen min og det slo meg at det har jeg nesten ikke tenkt på. Det er mildt sagt oppsiktsvekkende når jeg er den jeg er. Hva har skjedd?

Teori 1: Det har skjedd for mye i det siste. Barn, flytting og oppussing på en gang. Mye å tenke på, mye å ta stilling til. Og mer enn en av de tingene er viktigere enn bursdagen min, jeg ser den.

Teori 2: Jeg har blitt for gammel. Ops, nærmere 30 enn 25, er det grunn god nok til å ikke bry seg lenger? Skal eneste festene fremover være homeparties hvor vi spiser fondue og ser på det siste innen plastbokser? Når jeg tenker meg om er jeg blitt invitert på både tuppeware og smykkefest, så det har nok allerede begynt å gå i slak nedoverbakke med meg..

Jeg holder en knapp på teori 1 og satser på at "jeg-har-bursdag-jeg-har-bursdag-Silje" kommer tilbake neste år.

Og tenker jeg litt mer over det hadde det ikke vært feil med et restaurantbesøk, rødvin, barnevakt, en kake, flagg på balkongen, masse oppmerksomhet og kanskje en litt stor pakke..

Hurra for meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...