30.05.2010

Orienteringsbehov


Turorientering med tvillingvogn stod på tapetet for mammabøll og bøllejentene idag. En smule ambisiøst, muligens bare idiotisk, men veldig stas og relativt slitsomt!

Så tusla vi rundt i skogen. Tenkte at pappabøll burde vært med. Mammabøll hadde nemlig bittelillebøll på magen, stelleveska over skulder`n, lillebøll med skoen av og foten sittende fast i et gjerde, og vogna stod nedi høgget.

Etter lillebøll hodestups hilste på fjellet ga vi oss. Da var mammabøll utslitt, fornøyd med at tenna satt der de skulle sitte, og at vi klarte dobbelt så mange poster som jeg håpet på. To fine stempler ble det!

2 kommentarer:

  1. Du är så tuff!
    Tur att ni överlevde, alla tre.

    Vilken fin jacka Aurora har på sig :)

    SvarSlett
  2. Å, gratulerer med det bittelille bøllet:-)

    Ja, jeg kjenner meg igjen i den beskrivelsen din!

    Jeg vil gjerne gjengjelde den fine komplimenten din. Jeg liker godt hvordan du skriver:-) Har lagt deg til på min bloggroll, også.

    Håper du får en fin dag!

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...