23.03.2011

Give Away!

Det beste med Give Away er å oppdage nye mennesker og nye blogger. Så da glemmer jeg liksom all den reklameringa. Men jeg har fortsatt Give Away altså. Gir bort valgfritt handlenett fra eplabutikken min. Ryker en bærepose på vei hjem fra butikken, kan du jammen meg takke deg sjøl. De store nettene er flittig i bruk her i heimen. Plass til sikkert 10 melk. Ikke det at vi noen gang kjøper 10 melk om gangen, men hvis vi ville gjort det, hadde vi hatt plass. Og ikke ryker det heller.



Bli med, bli med. Et lodd for kommentar, to lodd for kommentar og linking, Legg igjen kommentar under dette innlegget.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...