25.03.2011

Lillebøll, 3 år:
-Pappa, mamma er ikke helt god hun!

Og med det tar jeg helg.

14 kommentarer:

  1. He, he! Dette må du venne deg til. Mødre er nemlig aldri heilt gode. Av barn får du høyre sannheten, og ungdomen er jo allvitande, så sånn er det!
    God helg!

    SvarSlett
  2. He he, og hvor har barnet fått det uttrykket fra? God helg!

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Det er fra barn og fulle folk man får høre sannheten ;-)

    God helg!

    SvarSlett
  5. God helg, Silje. (og med tanke på boblejakke+tshirt-bildet ditt..... hahaha)

    SvarSlett
  6. Og med det sier jeg god helg tilbake!
    Kongekommentar! :D

    SvarSlett
  7. @Trine: Jeg vurderte og reposte boblejakketskjortebildet, men da ville dere alle sammen trodd mer på 3-åringen enn meg..

    SvarSlett
  8. Løøøøøv it!! Det er bare SÅ bra med disse gullkorna:-D

    SvarSlett
  9. Hehe... Herlig! barn de snakker fra leveren :)
    Håper helga blir fin
    Klem

    SvarSlett
  10. 3 åring ja.. Mange gode og mer eller mindre sanne gullkorn fra den kanten vil jeg tro.. :)
    Har en liten award til deg inne hos meg.
    God helg! :)
    KLEM

    SvarSlett
  11. Hihi.. Litt i same gata som det eg fekk høyra frå min treåring for nokre år sidan, etter eit par formanande ord: Mamma, "tlutt" å mas....

    SvarSlett
  12. Ei litt forsinka god-helg-hilsen fra meg! (Er fortsatt litt igjen av helga...)
    Og er du helt god i dag da? :)

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...