12.04.2011

Hvorfor jeg begynte å blogge

Silje. 37 uker på vei med barn nr 2. Innlegg nr 2 på bloggen:


Mine prosjekter februar/mars 2010
-selge leilighet (akkurat gjort)
-gå på visninger og finne en ny leilighet
-budrunde og alt som hører til
-flytte ut (det var haka med solgt leilighet, vi må ut innen 15. mars)
-flytte inn
-og, viktigst av alt: få baby (litt usikker på når det passer inn i programmet, men velkomment skal han eller hun være!) 



Litt usikker på hva som fikk meg til å tenke at jeg skulle skaffe meg en ny hobby og begynne med blogging midt oppi dette her. Men altså, høygravid, rastløs dame med humørsvingninger sittende oppi pappesker uten noe å finne på er ikke en god kombinasjon det heller. Dessuten gikk jeg gravid så lenge man kan gå gravid med nummer en, og venta vel egentlig det av nummer to og. Jeg var lettere manisk på slutten, så jeg visste at jeg måtte finne på et eller annet for ikke å bli gal.

Jeg har alltid vært glad i å skrive. Da jeg var liten var jeg ivrig på å gi ut klasseavis. Senere har jeg fått utløp for skrivinga og tegninga i hytteboka, men er ikke ofte nok på hytta til at det holdt lenger. Så da ble det bloggen da. Og jo mer jeg blogger, jo mer liker jeg det. Jeg syns det er fantastisk å "bli kjent" med andre bloggere og jeg finner så mye som inspirerer meg rundt omkring. Hadde jeg ikke begynt å blogge, hadde jeg heller ikke tegna så mye. Og hadde jeg ikke tegna så mye hadde det heller ikke blitt noen handlenett. Eller eplabutikk. Eller...

Så tusen, tusen takk for alle kommentarer, oppmuntringer og innspill! Uten de hadde man antagelig måttet dra til en hytte i Valdres for å finne tegningene mine..


Egentlig var dette 1/8 svar på en award jeg fikk av Mia i Myra. Veldig hyggelig, men jeg har ikke noe å bidra med på de 7 andre spørsmålene, så da ble det heller dette innlegget.

6 kommentarer:

  1. Så bra at du byrja å blogge då, så me andre også får glede av teikningar og tankar frå deg:)

    SvarSlett
  2. Takk i lige måde, minus hytta i Valdres, men du skjønner....

    SvarSlett
  3. Psssssst..... en liten sak til deg inne hos meg :)
    http://mineawards.blogspot.com/2011/04/award-med-en-twist-fra-osloskanskan.html

    SvarSlett
  4. Sånn var det med meg og - høygravid, hjemme fra jobb - hva skal man ta seg til? Og så balla det på seg...

    SvarSlett
  5. Det er jo artig - disse greiene vi driver med! :)

    SvarSlett
  6. He he! Ja, det er eit artig tidsfordriv. Mange kjekke folk ein blir kjent med også!

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...