05.04.2011

Mannen.

Mannen har fått lappen. Og med den fikk han naturligvis tilgang på bilen. Den er tross alt vår. Idag fikk vi post. Fra Trafikketaten. Siden det tilsynelatende lå en bok oppi, tenkte ikke jeg over hvem posten var til og åpna opp. Der fant jeg jaggu hele fire bilder av bilen fra ulike vinkler. I farger. Bil ved siden av fortauskant, bil for nærme innkjørsel, front av bil, baken til bilen. Og bildet som virkelig gnir det inn: Bildet av bilen feilparkert i gata, med parkeringsplassen vår i bakgrunnen. Den vi så vidt meg bekjent, betaler 75 kroner måneden for å ha. Parkeringsplassen som er kronglete plassert, men allikevel vår parkeringsplass. TOM!

Jeg er ikke sint. Bare veldig, veldig skuffet.


(Og boka som fulgte med bildene var boka "Parkeringsbestemmelser". Kanskje noe noen bør lese?)

9 kommentarer:

  1. Oj. Dette lærer han nok av... ;)

    SvarSlett
  2. Oooops.
    Sånn går det når mannen skal ut å kjøre..?

    SvarSlett
  3. Ja, ja! Gratulerer mannen med lappen iallefall!

    SvarSlett
  4. skriv det på kontoen for 'nettopp tatt lappen' og bruk en evt skyldfølelse i han på kinderpåskeharedispans?

    SvarSlett
  5. Ai ai ai, skjønner godt du er skuffa! Og får å ikke virke alt for streng, så deler jeg: Jeg benytter sjelden garasjeplassen vår, vi har den helt innerst og det blir bare knot. Men jeg parkerer i det minste lovlig på gjestepsrkeringa.

    SvarSlett
  6. Haha - strålende, mannfolk kan nemlig ikke parkere. Hver dag ved henting i barnehagen har alle pappaene parkert så crappy at mammaene må parkere langs veien.

    Men grattis med lappen :-)

    SvarSlett
  7. Hahaha! Og så mobber de kvinnfolk for parkering...

    naboen min fikk også lappen seint. Første gang han skulle parkere utenfor huset deres tok han feil av første gir og revers og rygga rett inn i husveggen- slo inn veggen. Vi ler av det ennå. Hehe.

    Mens jeg tok gjerdet deres da jeg for første og siste gang skulle kjøre med tilhenger.....

    Fin lærepenge egentlig, når de viser bilder, tenker han ikke gjør det der igjen- og gratulerer til han med lappen da!

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...