07.06.2011

Lillebøll roper på meg for å fortelle at hun sover.

Jeg er ikke overbevist.

12 kommentarer:

  1. Jeg hadde gått inn og dobbeltsjekket hadde jeg vært deg! ;-)

    SvarSlett
  2. Jeg hadde nok ikke sånn ukritisk kjøpt den ;-)

    SvarSlett
  3. He he, herlig den der. Du er av den litt skeptiske typen, skjønner jeg.

    SvarSlett
  4. Haha, skjønner ikke det ;o)

    SvarSlett
  5. Du må stole på barna dine! :)

    SvarSlett
  6. Hvis hun sier det så er det vel sant? ;o)

    SvarSlett
  7. Hihi! Berre ho er overbevist sjølv, så er det vek ok!

    SvarSlett
  8. Fnis. Vanskelig å få barna til å sove om dagen er det i allefall. "Det er jo ikke mørkt, jo", hører vi hver kveld her i huset.

    SvarSlett
  9. haha!
    Bare hun tror det selv er det vel greit.

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...