02.06.2011

Mister Grillmaster 2011

Vi har kjøpt grill på Finn. Mannen min fikk den han hadde sikla på, noe som betyr at sikkert alle er fornøyde. Grillen måtte hentes, og selgeren hadde i tillegg til griller i hagen også griller/grilling i hodet. Jeg er kanskje nøkter'n, men jeg tenker jo at en grill per husstand er nok. Men mannen med griller i hodet hadde 4! I en kjellerleilighet. Eller utafor ihvertfall.

Å hente grillen, det vil si tidsperioden fra vi hilste til vi kunne dra derfra, tok 50 minutter.
Det var sånn ca 40 mer enn ønskelig når man sitter med 2 grinete barn i en litt for varm bil og man tenker at man ikke gidder å ta de ut for hvor-lang-tid-kan-dette-egentlig-ta-da?

Nå gjenstår det bare at mannen monterer, kjøper skrubb og vasker, kjøper gass, griller og serverer. Jeg gleder meg!

3 kommentarer:

  1. Mannen så på en grill til 23 lapper her om dagen, jeg tror han skjønner at det er helt uaktuelt med handel...
    Grillinga foregår innendørs i dag for her blåser det heftig. Men sommer er det! God grillings til dere.

    SvarSlett
  2. Hehe! Det var vel nokre gode grillhistorier med på kjøpet!Grilling står ikkje høgt i kurs her, så grillutstyret er der etter; ein liten bordgrill!

    SvarSlett
  3. Godt med grillmat!
    Dette minner meg på at eg må skaffe 2 kulegriller til ein skuleavslutning på mandag. Eller var det tirsdag? ... :/

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...