28.09.2011

Gaven

Torsdag ettermiddag på telefon med Londonbutikkbakgrunnsstøy:
Mannen: -Hva ønsker du deg fra London?
Jeg: -Vet ikke.
Mannen: -Nei, men det vet jo ikke jeg heller.
Jeg: -Neivel.
Mannen: -Nei.
Jeg: -Kjøp noe du finner i en butikk som du tenker at dette, dette passer perfekt til meg.
Mannen: -Æsj, det var det jeg trodde.

Forventningene var slettes ikke skyhøye, så gleden var stor da han kom hjem med to Pantone-kopper og en "Art projects"-bok.



I fjor jul bestemte nemlig jeg Pantonekopper, det var noe han ønska seg, og fulgte opp med å kjøpe 6 i julegave til han! Han er jo så glad i farger den mannen, så han måtte jo bare ønske seg det. Eneste grunnen til at han ikke hadde sagt noe var fordi han ikke hadde sett koppene før... Uansett, tilfeldighetene ville ha det til at jeg også er veldig, veldig glad i de koppene, så jeg kunne jo ikke være annet enn fornøyd. Han hadde tilogmed funnet to farger vi ikke hadde fra før. Poeng til mannen.

Bildet til større og tydeligere når du klikker på det.

Og boka. Den fantastiske boka. Den er lest fra A til Å (eller Z siden den tross alt er på engelsk), og den er stappfull av kule små og store prosjekter. Og på nettsida til boka har jeg funnet ut at det er fler lignende bøker, stappfulle med inspirasjon.

Jeg er hjemme med sykt barn idag. Dere skjønner tegninga?

6 kommentarer:

  1. Fine gåver!
    God betring til barnet. Kanskje får du faktisk tid til å tegne litt medan barnet søv og frisknar til ;)

    SvarSlett
  2. Hurra for menn som kjøper perfekte gaver som ikkje er hinta om i tydelige ordlag:)

    SvarSlett
  3. Innsats og omtanke, kan ikke forlange mer da!

    SvarSlett
  4. Er det deg jeg spiller med nå tro? Første gang jeg prøver og alle gjøremål samtidig seff

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...