27.09.2011

Kjære Bøllepappa`n

Ja, jeg vet at jeg gratulerte deg meg bryllupsdagen for nøyaktig en måned siden. Jeg satt i mitt tredje utdrikningslag for sommer`n, og man prata som seg hør og bør om bryllup. Klokka 23.40 kom jeg plutselig på at utdrikningslaget var på bryllupsdatoen min.

Tanken på at du hadde glemt dagen, slo meg så vidt, før jeg kom på at jeg var jo den mest ordentlige av oss hvis jeg bare rakk og sende melding med: "Hei sløving, gratulerer med bryllupsdagen", først. For å være helt sikker på at jeg ikke dumma meg ut, sjekka jeg ringen, og joda, det var riktig dato. "Heisløving"-melding ble sendt. Og svar kom tilbake: "Les nøyere på hva som står i ringen din." Ut fra den meldinga skulle man jo nesten tro at det var du som i sin tid hadde kjøpt ringen, men dengang ei.

Til poenget: Ja, jeg tok feil dato. Eller egentlig ikke, jeg gratulerte jo på riktig dato i feil måned. Og bare så du vet det, så hadde jeg ikke vært like morsom å være sammen med om alt var på stell. Nemlig. Så: Gratulerer med 3-årsbryllupsdag. Hurra for oss!
Historien om Mammabøll og Pappabøll. Servert Pappabøll på bryllupsdagen i glass og ramme, så han husker hvorfor han er så utrolig glad for at han er gift med meg.


9 kommentarer:

  1. Gratulerer til dere begge to! Håper dere får en hyggelig markering av dagen!

    Det er ikke alltid så lett med disse datoene, gitt. Vi passa på å gifte oss fire uker før min bursdag, og det gikk litt i surr for mannen de første åra. Men til mandagen er det tretten år siden, så nå har han stort sett kontrollen :-)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med brylllupsdagen!
    Det gikk akkurat et år fra mannen min fridde til vi giftet oss, det ene 2.august og det andre 3.august. Og jeg husker aldri hva som kom hvor. Så jeg må stadig sjekke inni ringen...

    SvarSlett
  3. Hahaha! artig historie, og gratulerer med bryllypsdag :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med bryllupsdag. Vi forlova oss og gifta oss på samme dato, med ett års mellomrom. Veldig kjekt. Men Mannen mener at etter at vi ble gift så trenger han ikke huske på datoen for når vi ble sammen.....ha ha...men det synes jo kona hans at han godt kan huske.

    SvarSlett
  5. Wow! og jeg husker ikke engang hva jeg ga mannen min på vår tre års bryllupsdag. Men det er jo over et år siden...

    men nydelig tegning iallefall! og kjekt for at han skal huske ;)

    SvarSlett
  6. Imponert! Og gratulerer te dikkan begge :)

    SvarSlett
  7. Imponert! Og gratulerer te dikkan begge :)

    SvarSlett
  8. Haha, fabolous! Både at du slurva litt med datoen (er det så nøye da? det viktigste er jo at du er en bra dame for pokker) og den fantastiske tegningen! Mannen din er heldig ja.

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...