07.09.2011

Julekort

Jada, jeg vet det er tidlig. Men epla-butikken skal få påfyll av julekort. Og en kjapp tur i bloggverden viser at det er en haug med driftige damer der ute. Noen har sikkert allerede har pakka inn julegavene. Og de (dere?) trenger da kort. Og har du ikke pakka inn julegaver, eller noen som helst idè om hva du skal gi, så kan du kanskje vurdere handlenett, strikkenett, heklenett, boknett eller treningsnett.

Julekortene kommer i størrelse A6 og A7 i butikken så fort jeg får kjøpt noe fint papir og printa de på.

10 kommentarer:

  1. Kjenner jeg gleder meg til jul jeg nå. Men jeg har ikke pakka inn julegavene jeg har kjøpt ennå.

    SvarSlett
  2. Fin blogg! Havnet tilfeldigvis her mens jeg surfet formålsløst rundt i Blogglandia, kommer nok innom senere og...

    SvarSlett
  3. Er i julemodus jeg, og har vært det lenge =}
    Men ingen julegaver er pakket inn enda nei ;)

    SvarSlett
  4. Julegaver? Jeg er fremdeles i sjokk etter forrige jul, som kom så brått og aldeles uventa....... Fine kort!!!

    SvarSlett
  5. Sorry du er altfor seint ute! Alt er klappa og klart til jul her i heimen. Inkl. handlaga julekort til alle kjente og ukjente!

    SvarSlett
  6. Oj! Det må jeg si:-) Har ikke tenkt noe på jul enda, bare så vidt begynt å tenke på julekortfotografering. what to do, i år, som jeg får med begge unga på...sukk!
    Knallfint julekort-tegning. Hadde garantert kjøpt, hadde jeg ikke skulle laga sjøl :-)

    SvarSlett
  7. Fint kort! :) Har nok begynt å tenke bittelitt på jula, men kort og innpakking er (heldigvis) enda en stund til jeg skal begynne med. :)

    SvarSlett
  8. Jippijaja! Hurra for julekort!
    Hva med til og fra-lapper?
    Det vil jeg ha. Ala Silje altså.
    Flinkers er du!

    SvarSlett
  9. Tenkte de A7 (74 × 105mm) som til-fra lapper. Men mulig det blir litt stort. Kanskje de burde vært A8 (52 × 74) istedet? Må printe litt og se.

    SvarSlett
  10. Silje, vi som kjenne deg vet jo at det e på høy tid å tenke på jula når september kommer snikende :)

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...