30.01.2011

Blafring

Pappabøll har pussa opp ting nå som ikke har vært pussa opp ferdig fra før. Det stopper jo alltid opp et eller annet sted, og vårt hjem er intet unntak. Det aller meste er på plass, til og med gulvlister har vi. Men vi har mangla en dørlist og en overgangslist (?) lenge.

Nesten umiddelbart etter blogginnlegget da jeg skrev: "nei, mannen er ikke sexy når han pusser opp", tok han spiker`n i munnen og slo dørstokkene lett og ledig på plass.

Prøvde å flørte litt med denne mannen i dørkarmen, men neida, nå hadde han lest hva jeg hadde skrevet og beit ikke på. At jeg blafret med øyevippene når jeg forklarte at det er en forskjell på mens han pusser opp og at han kan pusse opp, hjalp ikke.

8 kommentarer:

  1. Tihi...
    Godt det ble gjort iallefall da, ikke dårlig bare det:-)

    Ha en herlig søndagskveld!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  2. Kvinnelist på høyt plan :-)

    SvarSlett
  3. Hehe... bloggen kan være kjekk å ha til sånt ;)
    Også tror jeg mannen min synes det er litt spennende å følge med (artige innlegg fra deg, pia og emmeline hender det at jeg leser høyt om han er til stede). Etter at vi kommenterte isen hos deg fredag, spør han meg hver gang jeg er på pcen om det har kommet flere svar.. hihi.

    SvarSlett
  4. Er det sånn man skal gjøre det... hmm... mangler noen lister på badet...

    SvarSlett
  5. Vi har bodd i dette huset i halvannet år - uten at noen (Gemalen) har evnet å få opp bildene. Kanskje jeg rett og slett må blogge om det?

    SvarSlett
  6. He he, det morsomme var jo at det tok tre sekunder å utføre den jobben som har blitt utsatt....Blafre på, sikker på at faller.

    SvarSlett
  7. Man må da bruke blogginga for det den er verdt! Ingenting bedre enn at det kommer noen dørlister ut av det!

    SvarSlett
  8. hmmm. . . Du må sjekke ut om blafringen rett og slett har mistet mojo? Prøv å blafre når han barberer seg neste gang. . . Hihi :)

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...