19.04.2011

Hytteliv #1





9 kommentarer:

  1. Du er så flink!

    Men lurer på- hvordan lager du tegningene egentlig? Tegner på vanlig papir og tar bilde av tegningen?

    SvarSlett
  2. Ser ut som Bøllefamilien koser seg på hyttetur! :D

    SvarSlett
  3. Tøft! :) Elsker strekene dine og nå har jeg jammen en av dem hengende i gangen :) Takk for pakke i posten og kjempefint kort! Det var supermorro!

    SvarSlett
  4. Hm, padleåre, bøtte og spade? Merkelig påske, tror ikke en gang jeg tar med skia til fjells.

    SvarSlett
  5. Og alle var blide og fornøyde!
    Blir snart hytte-nett av dette motivet!? :)

    SvarSlett
  6. @Alexia: normalt tegner jeg og scanner, men hvis jeg ikke gidder å
    ta frem scanner'n eller er på hytta, tar jeg bilde med iPhonen.
    @Elisabeth: skulle være en spade i hånda til mannen. Men ser at det ligner på en åre. Vi har ikke med ski, og savner det ikke. Bare råtten snø, de få cm som er her.
    @Trollmor: Nå ble jeg glad!
    @Hege og Alexia: vi koser oss, og takk takk!

    SvarSlett
  7. Det ser deilig ut!
    Jeg ser spade, men er det tegning du har i hånda?
    Din egen eller tegning over ferdig utearbeidsresultat?
    :)

    SvarSlett
  8. En usedvanlig blid og lykkelig familie! Kos dere videre!

    SvarSlett
  9. @Pia: tidlig i ferien er alle blide:)

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...