21.09.2011

Bra ting med at mannen er borte:

-jeg kan lage alle vaflene uten farge
-jeg kan komme unna med dypping av nystekt vaffel i røre, med å si at "jeg må bare sjekke om det er noe galt med røra".
-jeg kan få opp hele familien (unntatt han som er på jobbtur og noen andres problem) med én han klokka ringer.
-jeg kan gjøre om kjøkkenbordet til spisebord og spisebordet til hobbybord.
-jeg får tilgang på de ordentlige nyhetene, og ikke bare kulturdelen.
-jeg kan legge meg 21.30 uten dårlig samvittighet.
-jeg kan ligge med dyne både over og under.
-jeg kan spise spagetti med ketchup og sennep til middag og være tilfreds med at det er et ordentlig måltid, selv om retten (gudforby) ikke inneholder kjøtt.

Tror lista var uttømmende. Det er tross alt begrensa hvor mange fordeler denne tilværelsen har.

6 kommentarer:

  1. Hihi! Mange gode grunner her.
    Men lista over gode grunner til å ha han heime er sikkert lenger ;)

    SvarSlett
  2. Jeg er også alene. Greit med en dag og en ettermiddag, men det er hyggligst å være to. En problem med å være alene er at jeg utsetter natta til den blir veldig kort, med stort ubehag når klokka ringer.

    SvarSlett
  3. Goood plass i senga
    Bare dine egne sko å snuble i
    Ingen fotball på tv

    Nyt det!

    SvarSlett
  4. Mange gode grunner! Var selv alene noen dager nylig og jeg nyter det litt må jeg si.. Om av noe andre grunner enn deg da.. den der med fargede vafler må du forklare i et eget innlegg føler jeg.

    SvarSlett
  5. Trenger sånne dager de fleste av oss...du og du så deilig det er, men det er jo kjekt når de kommer hjem igjen også, heldigvis.

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...