08.09.2011

Smokkeslutt







Etter sin første tannlegetur fikk Lillebøll beskjed om kvitte seg med smokken. Eller rettere sagt, moren til Lillebøll fikk beskjed om at smokken burde bort. Vi har pratet om det lenge, så var i grunn greit med et lite spark..

Men, ekstremt dårlig valg av tidspunkt i og med at jeg var aleine med jentene første kvelden, men, men... Frem med lommelykta, klar for smokkejakt. Sånn ca 20 smokker dukka opp her og der. Og her. Og der. Smokkene ble lagt i konvolutt og sendt i posten til julenissen, avd. Lillestrøm.

Julenissen, avd. Lillestrøm sendte både kort og gave tilbake. Og ja, vi lever enda, en ukes tid etter smokkeslutten.

5 kommentarer:

  1. Så fantastisk god ide med et brev tilbake.

    SvarSlett
  2. Snill nisse! Kva skal han med alle smokkene??
    Og flink mor og barn! :)

    SvarSlett
  3. Min (engangs) erfaring med smokkeslutt er at det er foreldrene som gruer seg nå inni granskauen. Sitat fra vår familie "det kjæm t å bli et hælvette".
    Det ble det jo slettes ikke. Faktisk gikk det ganske greit. Unger er flinke de! :)

    God helg!

    SvarSlett
  4. Gratulerer med smokkeslutt, og fin ide med returpost fra nissen :-)

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...