12.05.2012

Krusedull uke 19: Stolbytte

Under Mannens permisjon med Bittelillebøll for omtrent etogethalvt år siden begynte de nyinnkjøpte spisestuestolene å vingle. Det har de ikke slutta med. De har vingla seg gjennom fårikallag, julemiddag, bursdager, 17.mai, fårikållag, julemiddag og bursdager igjen. Jeg har selvfølgelig vært av oppfatninga av at de begynte med det i mannens permisjon, ergo: Han må ordne det.

I takt med tiltagende vingling har vi begynt å sitte med og mer anspent til bords. Helt til han ringte. Da gikk det unna. Plutselig ringte de fra leveringskontoret, og plutselig kom de med nye stoler. Plutselig måtte jeg frem med oljen, og plutselig måtte vi frem med tapetkniven for å lage butikk og lekehus til barna. Plutselig er vi ikke så anspente lenger, og plutselig er alle glade. Plutselig kan vi stole på stolene! Hah!


Sist vi fikk stoler (i 2010) lagde vi en fin butikk. Lillebøll og Bittelillebøll ser klin like ut på bilder, så vi kommer til å late som om vi har lagd en så fin butikk til begge to.

3 kommentarer:

  1. Enkelte ting tar tid. Lista som må festes, sykkeldekket som må lappes, de fravokste klærne som skal til Fretex....

    Gratulerer med vinglefrie stoler.

    SvarSlett
  2. Jeg har i dag fått vatret ny vaskemaskin fordi venninne tok det på seg selv å levere skiftenøkkel på døren. Av og til trenger en ikke gjøre annet enn å klage sin nød. ;)

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...