30.11.2012

Du veit du har handla for mye når

-du blir så stressa når du legger opp varene at du klarer å rive opp en pakke cherrytomater som triller utover hele kassaområdet.
-dama bak deg i køen tilbyr seg å hente nye cherrytomater til deg.
-du har rivi opp en youghurtpakke og, men orker ikke bry deg (eller andre), så du bare pakker den ned og håper på minst mulig søl.
-du står og pakker varer lenge etter at hun bak deg i køen er ferdig. Hun stopper opp, spør om jeg har bilen utafor, og om det går bra.

Sånn har vi det i Nittedal.

3 kommentarer:

  1. Herregud da Silje, tenke hvordan den handleturen blir på lillejulaften da! Bare tenk!

    ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Kommer aldri til å gå bra;) Eller jo, men da skal jeg ikke være sulten og ha mann og barn ventende i bilen utafor...Eller så hører jeg med hu dama bak meg. Kanskje hun kan hjelpe!?

      Slett
  2. Stress fører aldri noe godt med seg, ting tar bare lenger tid da. Pust dypt (evnt be dama i kasse om å sette ned farten :-p)

    Hvordan gikk det med den åpne yoghurten i posen?

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...