08.11.2012

Krympefot

Føttene mine har krympa. En evig parodi. Først eser de ut en størrelse per barn, og så, etter jeg har donert bort samtlige sko til noenandresombruker38, kjøpt nye større sko, falt til ro med at jeg er størrelse 40-materiale, kjøpt altfor dyre treningssko, jo, akkurat da, toogethalvtår etter de begynte ekspansjonen, da har de pinadø bestemt seg for å bli mindre igjen. Det passa jo innmari fint.

Lurer på:
1) om jeg har meldt meg inn i feil vektklubb siden føttene krymper
2) om det er særfradrag for sånne som meg
3) hvilken størrelse jeg skal satse på i sko

12 kommentarer:

  1. Jøss! Finnes det et like effektivt vektprogram for rumpe og hofter?

    SvarSlett
  2. Det finnes iallfall et veldig effektivt et for pupper. Hmfr. Kanskje du bare har veldig elastisk hud på føttene, sånn som noen har på magen, og så har de trekt seg inn igjen?

    SvarSlett
    Svar
    1. Puppene har lidd en grusom skjebne de og. Eller dvs den ene...

      Slett
  3. Jeg gikk ned en størrelse i sko da jeg slanket meg. Nå er jeg gått opp igjen og det har føttene også. Gruer litt til bryllupet - skoene var gått ut i fjor...

    Ellers kjenner jeg også til effekten på puppene, men de går forsyne meg ikke opp igjen! DET er ubrukelig det.

    Vil anbefale å ikke "satse" på en skostørrelse før du har stabilisert kroppen, men en må jo kjøpe sko som passer når en kjøper de, aldri satse på at en kommer inn i de til slutt.

    (Idiottips, I know.)

    SvarSlett
  4. Hm, så då bør eg altså angra på at eg gav vekk dei raude (hore)pumpsene mine? Etter 3 barn blei dei verkeleg for små..

    SvarSlett
  5. Det kommer en blog award din vei i dag eller i morgen. Kom innom og kikk hvis du vil.

    SvarSlett
  6. Kanskje du har fått en slags sykdom? Trodde ikke at føtter kunne krympe i vår alder?

    SvarSlett
  7. Hmmm, kanskje gå over til crocs og helsesandaler? De er mer sånn one size fits all.

    SvarSlett
  8. Jeg har hørt at føtter vokser, spesielt etter at man har fått barn. Men fascinerende at de også kan krympe! Kanskje det kunne funka på den dumme ilka jeg har på ene foten også? Hvilken vektklubb var det, sa du? ;o)

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...