03.02.2013

Krusedull uke 5: Plakatproduksjon og distrubisjon


1. Henting av 200 ferdigtrykte plakater. Gliste fra øre til øre fordi allkopidama ville ha en hun og. Fikk et hysterisk gledegråteanfall i bilen fordi det lukta så godt av plakatene, fordi jeg var så fornøyd med å ha trykt de opp, og fordi jeg bare var så veldig, veldig glad.
2. Alle mailene og alle bestillingene. Herlighet, for en velkomst. At mamma og pappa og mamma og pappas venner ville ha, det visste jeg. Men jaggu er det ganske mange andre som vil ha og. Jeg prøver å holde tunga rett i munnen å sende riktig ting til riktig sted, skrive riktig adresser, være hyggelig og grei og svare på alle mailer. Følge opp og ikke rote det til. Tror jeg har kontroll foreløpig. Med vekt på tror.
3. Tilbakemeldinger. Folk som også har sett bildet på ordentlig syns også det er bra. De vil til og med kjøpe det, de og. Det er fint å tenke på, for innimellom får jeg litt panikk når jeg tenker på alle de/dere som har bestilt og forestiller seg en vegg det skal henge på. For tenk om de/dere ikke liker det. At de/dere står med det i hånda og tenker "Jaja, her har vi 596 mennesker med strekbein. Det kunne jeg vel lagd selv". Heldigvis er tilbakemeldingene så mange og fine at panikken avtar. Den tiltar antagelig i løpet av neste uke igjen når jeg innser at posten har klart å levere plakater til de som skal ha, og jeg skjønner at plakaten potensielt kan bli hengt opp. Hvis den faller i smak.
4. Møte med posten. Eller post i butikk. Ingen vet hva jeg skal betale for portoen, og jeg har enda ikke betalt samme sum flere ganger. En ting er sikkert: At alt hadde vært enklere hvis postibutikken hadde hatt en høvelig mengde frimerker inne. Det hadde de ikke, så fire frimerker av typen som må sleikes på, måtte til på hver pakke. Det var mange pakker.

Fantastisk uke altså. Jeg er veldig, veldig glad, og tanken på at plakatene skal opp både her og der, er skikkelig bra! Takk!

3 kommentarer:

  1. Takker og bukker for at du har villet dele prosjektet ditt. Hentet plakaten på posten akkurat, gleder meg til å studere figurene. Hilsen fra Knarrebaugen;-)

    SvarSlett
  2. Åh som jeg gleder meg til lønn - da er bestille plakaten din det aller første på skalgjørelisten :-) HURRA!

    SvarSlett
  3. Jeg gleder meg. Problemet er at jeg ikke har noen ledig vegg...

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...