03.02.2010

Bakedag

Titta ut av vinduet idag tidlig og så at snøen føyk alle andre veier enn nedover. Ikke veldig fristende å gå ut hvis man kan slippe tenkte jeg og dro dyna lenger over hodet mens jeg funderte over hva jeg skulle bruke dagen til. Et av målene mine i permisjonstida før den bittelille bestemmer seg for å komme, er å ha en plan for hva jeg skal gjøre hver dag. Og den planen kan ikke bare være å se på tv, men inneholde ett eller annet litt konstruktivt. Siden lillebøll snart blir 2 år og vi ikke vet når noe skjer med bittelillebøll i magen, fant jeg ut at det kan være greit å fylle opp fryser`n med kaker og boller. Ble både boller og krydderkake. Bolleoppskriften fant jeg her. De måtte jo bare bli bra når de stod under overskriften "Verdens beste boller." De var slettes ikke verst om jeg får si det selv. En husmors privilegium er selvfølgelig smaksprøver!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...