11.02.2010

Huskelapp til meg selv: Tenk først, prat etterpå!

Som regel vet jeg å holde munnen lukka på riktige steder, men det er ikke alltid det går, og da plumper jeg ut med uoverveide ting. Som for eksempel: "Hvis vi får leiligheten over gata, skal du få leiligheten i sjokoladekake av meg..." Hvor fikk jeg det fra? Ikke kan jeg skylde på at jeg jobber og ikke har tid til en arkitektonisk utfordring heller.

Her er resultatet av baking, sparkling og dekorering. Har nok litt å gå på på alle områder, så jeg utnevner herved pappabøll til oppussingssjef inne. For øvrig føyer jeg til at jeg ikke hadde det letteste materialet å jobbe med...

4 kommentarer:

  1. Fantastisk kake!!! Huks; fortsatt kan du "skylde" på hormonene ;) Eller bare at du hadde veldig VELDIG løst på den leiligheten, eller at du kanskje e bittelitt glad i han du laga kake te?? Mange mauligheter min venn :)

    SvarSlett
  2. Hahaha, dødskul Silje! Gratulerer med nytt sted å bo :) Skjønner det er flere spennende ting på gang og! Koselig :)

    SvarSlett
  3. Så fantastisk!!! Du e gullflinke vennen:-) Tippe mannen i huset e fornøyd!

    SvarSlett
  4. Her er det mye på gang ja! Og pappabøll var fornøyd med innsatsen. Det skulle jo også bare mangle synes nå jeg. Dog ble kaka en smule mektig.. Det trengs MYE glasur for å få en kakeblokk til å henge sammen!

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...