01.02.2010

En hybelkanins liv

I det siste har vi holdt på med fotografering, takst og visninger av leilighet. Det stiller en del krav til rengjøring for å si det på en pen måte. Vel og merke hvis man bryr seg om at det ser ordentlig ut da. Var på visning i går der de ikke hadde vaska speilet og det stod fryst mat på balkongen... Vi la opp til en litt annen standard, så mannen ble sendt ut i -20 for å vaske vinduer med rødsprit og vann, og inne har både liten og stor tørka støv og vaska til den store gullmedaljen. Lille tulla ble helt manisk med kluten etter hvert og skulle "vaske mer, vaske mer." Vi tar i mot all hjelp vi kan få, så skal ikke legge noen demper på henne hvis det er å vaske hun vil.

Etter å ha gjort rent i en uke, var vi rett og slett klare for en vaskeboikott. Alle som ville se, hadde sett en strøken leilighet, og vi så frem til å legge beina høyt og ligge på sofaen og vente på hybelkaninene igjen. Det tok fem dager før et lite monster dukka opp ved siden av sofaen. Fem dager, er ikke det altfor kort tid? Har lest litt nysgjerrigperforskning om temaet, og tenker at jeg ikke skal gå like grundig til verks som 6b ved Ulsmåg skole der flere elever studerte hybelkaninenes tilblivelse og liv i 6 (!) uker. Som jeg hørte i radioen en gang: "Også hybelkaniner har rett til et liv", men det får være måte på, så jeg må vel til pers med støvsuger`n!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...