22.06.2010

Big glasses

Noen ting er vanskelig å kjøpe til Lillebøll uten at hun er med. Solbriller er nok en av de tingene ser jeg nå. Bytur og hun insisterte på at i byen måtte hun ha på
solbriller. Hvor hun har fått det fra er et stort mysterium da verken mamma eller pappabøll bruker solbriller. Mammabøll fordi hun ikke liker det, pappabøll fordi hodet er stort, han bruker andre briller fra før og ikke vil ha klipse-på-sol-briller (hva heter det?)



Jeg har tidligere prøvd å lansere den glimrende ideen familiens tante hadde for pappabøll. Nemlig god gammeldags filmrull som hun klipte en passe lang strimmel av og plasserte bak sine vanlige briller. "Kjempekjekt!" synes hun, "Kjempestilig" (med (usedvanlig) stoore hermetegn) tenkte jeg!

4 kommentarer:

  1. Heilt moderne med litt "størrelse"! ;)

    SvarSlett
  2. Filmrull!? Ha, ha, den var ny. Kule briller på Lillebøll, da. Helt moderne. ☺

    SvarSlett
  3. Egentlig burde jeg vel kanskje lansert filmrullen som pakketips for spesielt interesserte!?

    SvarSlett
  4. Kule briller! Ho er nok så stor nå at ho henter impulser fra andre enn sine foresatte... Trist, men slik går det dessverre med dei fleste ;)

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...