12.06.2010

Rett hjem





5 kommentarer:

  1. Fornøyelig! Kanskje dette er resultatet av en hjemmemekka felle for tyver? Bare å følge sporet til gjerningsmannen..

    SvarSlett
  2. Jeg kom over bloggen din, og den gikk "rett hjem" hos meg. (Ja, litt dårlig, men jeg bare måtte.)
    Så nå er jeg din nye følger. Nå blir det bare spennende å se om nabodamen også begynner å lese bloggen din:)
    Du tegner og skriver FORNØYELIG!

    SvarSlett
  3. Det der må være "the walk of fame". Eller kanskje "the walk of shame"? Artig bilde;-)

    SvarSlett
  4. Eller walk of life? Uansett: bra bilde!

    SvarSlett
  5. Kan forøvrig informere om at bildet er fra Nesodden og starter fra bussen og forsvinner gradvis. Tenk om noen har rygga baklengs inn på
    bussen for å lure alle! Det hadde vært noe!

    Og liker at jeg går "rett hjem" til noen! Tørre vitser er morsomme vitser! Ny følger er stas, velkommen!

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...