17.06.2010

Ønskelista mi

Hah! Min første award. Eller egentlig min andre, men jeg valgte å overse den første gang da jeg fikk den av søster`n. Mistenker at hun sendte den som hevn bare fordi jeg hadde sendt henne en utfordring først. Men jammen dukka ikke awarden opp fra Innerst i veien også! Hyggelig, hyggelig!


Oppgaven som fulgte med var å liste opp 7 ønsker. Her er noen store og noen små.

1: En vegg. Og helst en snekker som vil sette den opp billig. Og en pappabøll som river den gamle. Og tapetserer den nye. Og sparkler. Og maler.

2: En telttur med pappabøll.

3: En hel natts søvn. Tror nesten jeg må ønske meg påfølgende massasje hvis dette skulle inntreffe. De dagene jeg får sove lenge er jeg jo stiv som en stokk og totalt ubøyelig.

4: En frisørtime.

5: En overraskelse.

6: Ny tann. Egentlig hadde jeg tenkt å skrive stratos dobbel her, men jammen er ikke tanna mi ubrukelig. Mammabøll måtte bruke fredag ettermiddag/kveld hos tannlegen for å få beskjed om at feriepengene hennes skulle brukes på rotfylling. Ikke stratos.

7: Bedøvelsesfri munn. Litt preget av tannlegetimen, og klarer ikke tenke lenger enn ønsket om å føle munnen igjen. Men ikke tanna. Går det? Håper for øvrig at jeg aldri begynner å sikle mer enn hva jeg gjør med bedøvelse.

Og selvfølgelig ønsker jeg alt godt for alle, sol, sommer, og lykkelige dager. Staffetpinnen sendes videre til to bra damer: liffer og en-to-tre-pådetfjerdeskaldetskje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...