01.07.2010

Positiv utfordring!

Jeg har fått en utfordring fra et annet sted på Romerike, nemlig Innerst i veien. Akkurat nå om dagen har jeg forskanset meg og barna i samme område mens mannen pusser opp, så da var det ekstra morsomt. Mon tro hvor Innerst i veien egentlig er. Uansett; jeg takker og bukker for utfordringen om å si 6 positive ting til meg selv og gyver løs:

1: Jeg er kreativ. Elsker å klippe og lime, tegne småtegninger, og hvis ånden virkelig kommer over meg, male. Har blitt lite tid til kreative ting det siste halve året, da det har skjedd mye. Men får utløp for endel gjennom denne bloggen, og det gjør meg glad!

2: Jeg er supermamma. Akkurat nå har jeg og jentene bodd hjemme hos mine foreldre en stund. Superpappa`n pusser opp leiligheten, mens jeg administrerer den feminine siden av familien. Bleieskiftsamlebånd om morra`n: Schmakk, schmakk, ferdig, neste! Er ikke mye pludring og dikkedakk ved skiftestasjonen her i gården.

3: Jeg er sta. Gir meg ikke så lett. Det kan komme godt med innimellom!

4: Jeg er sosial. Noen stiller kanskje spørsmålstegn ved det, i og med at de ikke har sett meg så mye i det siste. Men til å ha to små og et oppussingsobjekt av en leilighet syns jeg ikke jeg er så verst. Uansett er jeg flink til å tenke på vennene mine. Det er de og mannen som gjør meg bra!

5: Jeg er en alright kokke. Fikk B på mine tyrkiske kjøttboller på "mat og helse"-eksamen fra høyskolen. Men som regel slenger jeg sammen noe som går litt fort, så sjefen i vippestolen blir fornøyd. Hun liker ikke at jeg snur ryggen til og holder på med andre ting enn henne.

6: Jeg er effektiv. Ting som skal gjøres vil jeg gjøre fort, bli ferdig, og gå videre. Jeg får angst, svettetokter og anfall av møter som drar ut i det uendelige, uviktige diskusjoner, beslutningsvegring og ineffektivitet.

Det var 6 positive om meg, og så var det bildedelen. Et bilde av meg som jeg er fornøyd med. Roter litt i mobilarkivet, og endte på dette.


Sender utfordringa videre til finfine blogger jeg stadig er innom: Fjas fra sidelinja , Mammadamen, MammaMy, A BIT(ch)SHY, Mia i Myra og Lina Leth på Nett. Vet ikke om noen av dere har fått utfordringen fra før, i så fall får dere bare ta skryten fra meg.

God sommer!

6 kommentarer:

  1. Jeg føler jeg kan ta æren for et par av punktene her.
    -Supermamma er du fordi du måtte passe meg (og fikk trening) da du var liten (og jeg var enda mindre)
    ...Og da måtte man sikkert være sta og kreativ.
    -Og etter alle matpakkene med salami eller brunost (og paprika, hehe) du smurte til meg, så er det da ikke rart du er flink til å lage mat!

    Så, værsegod!!

    SvarSlett
  2. Det var mange fine egenskaper i én og samme kropp :) Jeg liker effektive, sosiale mennesker.
    Og takk for kommentarer hos meg. Nydelig bilde!

    SvarSlett
  3. Flott bilde! Og mange gode egenskaper der. Så kan du spekulere videre hvor innerst i veien er. Du fåt ta deg en kjøretur rundt på Romerike og lete etter et oransj hus, he he.

    SvarSlett
  4. OOPS!Såg no at det låg ei utfordring her..Takk for skryt! Eg vert litt "sjeiky" av sånnt ;) Men skal jobbe med saken....

    SvarSlett
  5. åååååååå.....tusen takk. Jeg må ha hoppa over dette innlegget... ops. ;)

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...